turan68 Kizannesiiiii evet çıktı canım 0 sonuç ve negatif ama birazdaha bekleyeceğim eğer olmamaya devam ederse birdaha vercem çünkü ilk gebeliğimde bu şekilde olmuştu sonuç hep düşüktü 56gün gecikmem olmuştu ve sonunda hamile olduğumu öğrenmiştim
Cemrebebekk Benim de 10 aylık kızım var 8 gündür adet gecikmesi var test yaptım negatif çıktı ama böyle devam ederse tekrar test yapacağım yada doktora gideceğim kızım küçük olduğu için biraz tedirginim umarım gebe değilimdir 😦
turan68 Cemrebebekk hakkında hayırlısı olsun canım bende aynı bugün gecikmemin 11 günü evdeki testler pozitif kanda sıfır çıktı negatif genede birazdaha bekleyip öyle tekrar kan vercem
theblackvirgo iremisteya merhaba cayirovadayiz biz 2 sene olcak evlenip geldim buraya normalde İstanbuldayım hep buralar daha güzel ve saki mis ama
theblackvirgo iremisteya ay vallahi bende bizde avm ye gitmek istiyoruz ama gebyim diye otobüste bulaniyorum gidemioz ne güzel size yakındır
iremisteya theblackvirgo nerede oturuyorsunuz tam bende çayırova ademyavuzdayım banada uzak arabayla gidiyorum sadece 🫣
iremisteya Mucizemxx ben tam ademyavuz sayılmıyorum galiba kadir bakkalı biliyor musunuz onun üst tarafındayım