Mihracsrpc Prensesannesii44 benim çocuğum 2.5 yaşında asla uyumuyor gece gündüz uyusa bile çok kısa uykuları uyuyana kadarda ben yorgunluktan ölüyorum günlük en fazla 2 saati buluyor çalışmam 😂
Mihracsrpc Prensesannesii44 çok zor maalesef her anlamda çok yıpratıcı ama yinede her fırsatta devam olduğu kadarıyla
Ogulluana Sevval2301 annem yanımda şimdilik o ilgileniyor çocukla. Annem yokken de çocuğu uyutup iki saat öğlen çalışıyordum eşim işten gelince o ilgileniyordu biraz da öyle çalışıyordum
aselinanesii mervemir- kesinlikle ya bende hayatımda hiç kpss hazırlanmadım demek istemiyorum olmazsa bile ben bi kere denedim olmadı derim diye düşünüyorum
mervemir- aselinanesii evett aynen öyle ben 2017 mezunuyum fakat hiç çalışmadım şimdiye kadar o yüzden denemek istiyorum bir kez de olsa🤲🏻
aselinanesii mervemir- bende 2017 mezunuyum bir defa öylesine girdim şimdi hazırlanıp girmek istiyorum 😂
Sevval2301 Prensesannesii44 maasallah sağlık daha avantajlı Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah