aselinanesii 26 aylık oğlum var benimde evde mi tüm işleri birlikte yapıyoruz, yemek bulaşık temizlik herseyi, o uyuduğu vakit ev işlerine değil derse zaman ayırmaya çalışıyorum özellikle akşam 9 gibi uyuyor o uyuduktan sonra gece 2 3 e kadsr çalılıyorum aşırı yorucu oluyor ama atanmayı çok istiyorum bu yıl olmadı seneye olmadı diğer sene ama ben en azında elimden geleni yaptım demek istiyorum bu kadar emek verdik okuduk karşılığını almalıyız