aselinanesii ah kreşe gidip yarım gün vaktiniz varken keşke çalışsanız biraz dişinizi sıkın yaza her şey her vakit size kalacak ben 2 aydır çalışıyorum 13 aylık kızım var eşim sağolsun çok destekçim kızımla ilgileniyor ben ders çalışıyorum günde 3 saat çalışıyorum max ama olabildiğince verimli.