Tky58
[bilinmeyen] bi anestol krem verdi bi de emla yalnız ben emlayı almadım o pahalı bi krem çünkü ve sadece uyuşturuyo önceden ağdadan önce kullanıyodum onu ben ordan biliyorum🙄 Öncelikle kesinlikle tuvalete çıkıcaksın dedi acıyo falan yok o içeride kalırsa sonuç daha kötü olur taşlaşır dedi doğumda ıkındığım kadar ıkındım yaptım bi şekilde. Duphalac kullandım 2 gün onu içemedik kusmak üzere oldum 2. kerede ve bıraktım ona da çok kızdı zaten biz bunları kullanmanızı istemiyoruz sonrası dahaskötü oluyo dedi. Bi de her gün en az 20 dk sıcak suda oturdum 🙄 özellikle wc ye çıktıktan sonra günde 3 kez de o anestol ü sürdüm. Allah a şükür hiç bişey kalmadı 😌
Leylayunuss
[bilinmeyen] ben ameliyat oldum iki ay önce
Arzuayse
Leylayunuss bebek varkenmi oldunuz emzirdigim icin ve 2aylik oldugu icin ilac veremem dedi doktor
Filizinci
[bilinmeyen] pamuğa safzeytınyagı dökün koyun sonra bana dua edersiniz ☺️ Hemoroid içinde çeken bilir
Arzuayse
Filizinci yaptim oyle rahatlatti ama yine gecmiyo
Filizinci
Arzuayse devamlı yapınca ayrıca ilaçlarını kullanırsanız geçer kesınlikle. Geç cevap yazabildim belkide çoktan geçti ☺️
Leylayunuss
NazlininAnnesi
[bilinmeyen] cam kesiği gibi bir acı ile 3 ay cektim her tuvaletimi yapışta. Yeni yeni düzeliyor ama bişwy yapmadım düzelmesi iöin açıkçası
nesee
Alyask bol bol kayısı suyu iç gunde 10 20 dk sicak suya otur o kremleri de düzenli kullan inşallah geçecek
Ahmedinannesi
[bilinmeyen] ben varım canım 6 aydır aynı şekildeyim.🤧çok çok sıvı aldığımda düzelir gibi oluyorum sonra biraz sıvı alımını kıstığım an besbeter oluyorum..
[silindi]
Kızlar bende de çatlak var 45 gün oldu Doğum yapalı doktor sadece fito diye bir krem verdi. Çatlağın ortada iyileşedebilir derinleşedebilir dedi derinleşirse ameliyat😔 ameliyat olmak istemiyorum 2 haftadır krem kullanıyorum geçti gibi oluyo ama her tuvalete çıktığımda yeniden aynı şey oluyo ne yapıcam bir akıl verin 😔
NazlininAnnesi
[bilinmeyen] bi kaç kez zeytinyağı sürmüştüm o iyi gelmiş olabilir
Ahmedinannesi
[bilinmeyen] hayır doktora gitmeye cesaret edemedim açıkcası😐
Serapppp
[bilinmeyen] aynen kan geliyor
inismona
[bilinmeyen] bekarken 1 ay geçmeyen çatlak sıkıntımı rectoderm krem çözmüştü. Çok etkili pahalı ama sürekli alırdım. Doğum sonrası Emin’im kullanılması sakıncalı ama diğerleri boş. Bana da doktorum hemoroidin var demişti Doğum yaparken. Ben bilmiyordum 😂 yani rahat oturup kalkma falan yapabiliyorum. Sadece bazen zorlanınca acıyıp kanıyor Anlamadım bu olayı gitti 🤷🏻♀️
Rabiays
[bilinmeyen] ahhh kardeşim çeken bilir dedikleri şakın kabız olma kabız olmamaya dikkat et ben bide kabızla birlikte tuvalette ağladım ağladım inledim resmen kabız olmamak için kayısı hoşafı iç sonrA krem falan inş fayda eder bende dün aldım bi fitil bi krem verdi inş şifa olur
Sultn34
[bilinmeyen] bekarkn vardi bende catlak amlyt oldum ilac dlan hikaye
Mevsen
[bilinmeyen] Bana toz vermislerdi Onu geceden içince sabaha bağırsaklar baya rahatlıyodu bide krem ve fitille destek verdim büyük oranda rahatlamıstım Kremde Cok cok iyi bir krem procto gyvenol ismi aynısının fitilide var proctolog falan Onlar işe yarıyor cok gecmis olsun bende ağlayarak wc cıktıgımı biliyorum 😣
Rabiays
[bilinmeyen] genel cerrahta kesin muane ediyorlar canım ya hemoroid in dereceleri var hangi evredesin onu falan söylersen belki
[silindi]
[bilinmeyen] ben eczaneden duphalac aldım canım o tuvalete rahat cıkarıyo en azından sonradan agrım olmuyo saatlerce. Biraz daha fazla su içmeye çalışıyorum kayısı falan yiyorum kabız olmamaya çalışıyorum daha iyi gibiyim. Bi yandan da fito krem sıcak suya oturmaya devam ediyorum. Çatlak için muayene de bana normal iğne yapar gibi uzandım kendisi baktı