Momemy
[bilinmeyen] ben 1 hafta sıvı diyeti yapmıstım. Ekmek ve katı şeyler yoktu. Bide zeytinyagı sür. İyileştiriyo. Fito krem de süreblilirsin. Hemencecik geçer inşallah
Rabiays
[bilinmeyen] muane ile ilgili çok bilgim YÖK birşey diyemem ama siz hamgi evrede olduğunuzu bilir de söylerseniz bakmayabilir tuvaletten sonrA hemoroid toplarınız içeri giriyormu girmiyor mu girmiyorsa bakıyor genelde
[silindi]
[bilinmeyen] evet ama kenarından baktı öyle görünüyordu demek Benim
inismona
[bilinmeyen] nasıl biliyor musun böyle çok çok az sürmen gerekiyor. Eğer fazla sürersen direkt tansiyon düşüklüğü baş dönmesi olarak geri dönüyor. Az sürdüğüm halde de baş ağrım olmuştu benim doğru. Çok fazla sürmeyince baş ağrısı da çok olmuyor. Ama o rahatlama hissine değerdi
eylulada
Ah o hemoroid evlenmeden önce vardı zaten geçmişti doğumdan sonra 4 tane kocaman meme oldu tüm herşeyi yaptım 1 kere doktorun verdiği kremelri çöpe at eğer ilerileriyse ben 7 gün boyunca hergün 7 adet hurmayı yedim ve çekirdeğini yuttum doğumdan önce bununla kurtulmuştum ekstra oraya devamlı vicks adımda krem var onu sür mentollü olduğu için yakar ve ferahlama serinleme hissiyle ordaki şişliği alır kantaron yağını sür ayrıca buz kompresi ve sıcak su yap hergün 1 tanesini dene sonra farmasiden çay ağacı yağı kremi aldım oda çok fayda etti sonra zeytinyağlı pamuk koy devamlı benim o kocaman meme yok oldu gitti doğumdan daha beter bi acısı var ben normal doğum yaptım bu kadar canım yanmamıştı
inismona
[bilinmeyen] o sıra dediğim gibi 1 aylık şikayetim sadece 4 gün içinde kaybolmuştu. Hala arada sırada oluşan ağrılarım oluyor ama bir gün boyunca yada iki günlük. O kadar uzununu yaşamadım bir daha
SedaOktenzbier
[bilinmeyen] süt ürünlerini kesince bitmişti bnm..hatta bir kutu laktamili heva ettim o yüzden :)
Mevsen
[bilinmeyen] içeriyede dısınada
zuleyhaeslem
[bilinmeyen]
dogum sonrasi bende çok cektim her tuvalette agliyodum progtolog aldım kullandım 1 hafta sonra yavaş yavaş azaldı dün kabız olsun bugün yine perişan oldum 😔çok zor birşey gaz bile çıkaramıyor insan banada kuzenim patlicanin yesil yerlerini suda hasla gunde bir bardak ic dedi denemedim o oyle faydasini gormus bende napcam bilmuyorum ne zor bisey 😢😢
saripapatyam2
[bilinmeyen] bendede kabızlık oldu ve çatlağım var.Anestol pomadı pamuğa biraz sıkıyorum üZerine biraz kantaron yağı döküp oraya bırakıyorum. Akşam yapıyorum bunu sabaha kadar kalıyor. Acayip faydasını gördüm ben acı filan kalmıyor.
Hcrakin
[bilinmeyen] bende aynı durumdayım 😔
Ciqdem
[bilinmeyen] ben 2 ay çektim genel çerraha gittim bana iki krem bi fitil bide şurup yazdı tabi maktıma bakmadı ultrasyon a baktı bitek çok fayda etti ama ilk kullanımdan itibaren ağrı yok kanama yok rahatladım
saripapatyam2
[bilinmeyen] ben hergün yapmıyorum bu dediğimi o halde ağrı acı kanama yok . Mesela en son 1 hafta önce yaptım.ağrım filan yok Anestol eğer çatlağın yıllardır yoksa yeniyse iyileştirme özelliğide var
Hcrakin
[bilinmeyen] yok haftaya 40 kontrolüm var o zaman bakılacak
zuleyhaeslem
[bilinmeyen]
gerçekten zor çeken bilir allah cumlemize sifa versin ..
Cutebaby
[bilinmeyen] benim Kadın doğumcum bakmadı bile benim alanım değil genel cerraha git dedi gittim çatlak varmış sıcak su vs şeyler dedi ilaç krem hiçbirşey vermedi kan en çok o bölgede olduğu için direk bebeğe geçer emziriyorsun dedi böyle çekiyorum bende
Cutebaby
Sultan34 ameliyat nasıl oldu bende aynı durumdayım
Seymahamza
[bilinmeyen] bende Doğum öncesi de vardı Doğumdan sonra arttı acısı tuvaletten soğudum resmen artık Sinir olmamak elde değil
Seymahamza
[bilinmeyen] hayır krem alıp kullandım bir ara duZelir gıbı oldu yine aynı sonuç 4 yıldır
Ciqdem
[bilinmeyen] krem nasıl peki biri makat içerise giriyo diğeri doktor hafif içeri girecek şekilde dür dedi ben hemen gördüm etkisini isimleri ne kremin