Bizde urfadayız canım yazın geldik daha eşim polis . Merkez tercih ettik hep ama ilçeye verdiler merkezden ev bile ayarlamıştık hayaller hayatlar oldu . Merkezi bir tık daha iyi bizim kaldığımız ilçeye göre ama Diyarbakır çok güzel büyükşehirden geliyorsan hele tam sana göre tabi ilçeye vermezlerse