beyzakus Zeyzey05_ mesela Hınıs 😂 tayinimiz orada ama Karayazı, Karaçoban, Tekman diye ilçeleri var Hınıs’ın taşını öpersin onların yanında. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah merkeze atanırsınız
343458 Zeyzey05_ polıs için bılmıyorum ama normalde esım başka ilçesınde görev yapıyor biz başka ılçesınde yaşıyoruz . Ama kaldığımız ilçede polis lojmanı felan var . Askerler için bıraz sıkıntılı çünkü sureklı gorevdeler . Üst bolgesıne felan gıdıyorlar . %75 yalnız kalıyoruz
343458 Zeyzey05_ bizim ilk görev yeri Sivasti ilçesındeydık çalışma şartı ıyıydı en azından karakol yürüme mesefasındeydı ama imkan kısıtlıydı arabanız varsa ıyı bırşeydı. Merkeze gitsek karakolun ıznı olması lazımdı . Burda da ımkan var ama eşimi fazla göremiyorum .
ikioglanannesi__ Zeyzey05_ sizi Bitlis Tatvana beklerim çok harika bir ilçe istediğiniz herşey elinizin altında araştırıp bakın derim kışı biraz çetin geçiyo ama yazı harika geçiyor
Zeyzey05_ ikioglanannesi__ Yaa bende istiyorum ilke orayı yazmayı İlke sivası yazdık ikinciye bitlisi
Bal33 Zeyzey05_ ığdırdayız tavsiye etmem hastane alışveriş imkan kısıtlı Bi kere hastane iyi değil devleti diyorum özelde idare ediyoruz avm yok hava Pis genel olarak Pis
Zeyzey05_ Bal33 Allah yardım etsin tez zamanda kurtulun inş kötü imkanı kısıtlı yerde yaşamak gerçekte büyük sorun
irem12 Asya77 neden acaba ? Biz de 4 senedir bingöldeuix çok memnunuz neden pişman oldunuz merak ettim
Sevvl Zeyzey05_ bizim Elazığ yeni geldıkkime desek torpıl mi yaptınız diyorlar oysaki Malatya istemıstık yanı doğu illerine göre çok güzel gelişmiş baya aradığın hersey var mahrum kalacağın birsey yok güzelde yanı işte gecınıp gidiyoruz😂
Zeyzey05_ Sevvl güzel yere düşünce direk torpil diyolar her iş torpille yürümüyor 😌 inşallah bizde merkeze düşeriz ha