Zeyzey05_ batmanliyim bu dediğiniz şey yıllar önce olan şeyler şuan hangi dönemdeyiz farkında mısınız gelip görürseniz asla vazgecemezsiniz..eşim den dolayi diyarbakir da yaşıyorum bende diyarbakir da batman da doğu da gelip görebileceğiniz yaşayabileceğiniz en güzel illerden…