Zeyzey05_ polıs için bılmıyorum ama normalde esım başka ilçesınde görev yapıyor biz başka ılçesınde yaşıyoruz . Ama kaldığımız ilçede polis lojmanı felan var . Askerler için bıraz sıkıntılı çünkü sureklı gorevdeler . Üst bolgesıne felan gıdıyorlar . %75 yalnız kalıyoruz