Zeyzey05_ ben doğubayazıtta yaşıyorum öğretmeniz eşimle eşim buralı.doğu anadolunun en büyük ilçesi sıkılmazsınız kalabalık avm var fazla mağaza yok ama çarşı var aradığınız her şeyi bulursunuz ığdıra ağrıya vana yakın gezmeye gidersiniz canlı müzik falan oluyor alkollü mekan var yani tercihinize çevrenize bağlı.ama biraz soğuk :)