adeninannesi06 ah geçmiş olsun güzel anne… 1 aylıktı oğlum, çok kötü bilmem ne diye konuştular. Ameliyat dediler. Beşinci ayda belli olacaktı. Neyse çok şükür atlattık (11 aylık). Ama hala sünnet izni alamadık 😊 bekliyoruz bakalım.
Ufurumun sebebi önemli… VSD mi, ASD mi?
VSD ise, perimembranoz mu muskuler mi gibi gibi… Mesela oğlumda pm idi, bende muskuler vardı. Benimki hala duruyor, gayet 32 yaşında insanım ve hala ufurumum var 🥲 düzenli kontrollere gidiyorum senelerdir…