ikimeelekannesi adeninannesi06 benim kizimdada vardı geçti çok şükür doktor önemli bişey değil geriler demişti
Nurrose adeninannesi06 benim kızım içinde doğduğunda var demişlerdi bir ay sonra kontrolde doktor tekrar üfürüm duyunca kardiyoloji görsün dedi götürdük oda detaylı baktı ultrason gibi ve sorun olmadığını bir yaşında tekrar kontrole getirmemizi söyledi
Aazeze adeninannesi06 adeninannesi06 benim kızımda da doğduğunda delik var ama bir yılda kapanır dediler bir yıl sonraki kontrolde kapanmıştı. Benim de doğuştan var otuz beş yaşındayım kapanmadı ama sağlığımı olumsuz etkilemedi sadece biraz çabuk yoruluyorum o kadar. umarım çabucak kapanır sizinki 🤲
Aselincimom adeninannesi06 6 ayında bidaha götürecem bi süreç yok açıkçası ağlaya ağlaya kapanacak dedi doktor ağlayınca hemen susturmayın dedi 2 yaşına kadar da kapanır dedi belki o kadarı da bulmaz dedi
Aselincimom adeninannesi06 valla bilmiyorum bizim çocuk kardiyolojisi öyle söyledi siz doktora gittiniz mi?
duruguzel adeninannesi06 çoğu bebekte öyle doğuyor canım. Geçiyor merak etme. Yine gidersin 1 yaş kontrolünde için rahat eder
efeninannesi4207 adeninannesi06 iyi bari. Yakın zamanda kardiyolojiye randevu alıp gösterin yeri nerede kaç milim olduğunu söylerler ona göre tedaviyse başlarlar
ozgetz Bizimkinde 4 aylıkken 3-4 mm açıklık çıkmıştı. 7.ayında götürdük kapanmıştı 1mm var ya da yok dedi. Yaşında tekrar bakalım ama merak etmeyin kapanmış dedi. Bence sizinki de kapanır. Kalp sorunu olan bebek kilo alamaz ağlarken morarır dudakları mor olur vb
Tugba8080 adeninannesi06 merhaba güzel anne. Öncelikle kalbini ferah tut canını sıkıp sütünü etkileme. Benim bebeğimde de doğduğunda hastanesi çıkışı yaparken üfürüm duyuldu ve kalp doktoruna yonlendirildik. Üfürüm 2′ye ayrılır. Birisi masum üfürüm diğeri patolojik üfürüm. Masum üfürüm kalpte delik olması ve 2 yaşına kadar kapanması demek (Bazı bebeklerde 2 yaşına gelmeden kapanıyor mm bağlı. Gelelim patolojik üfürüme patolojik üfürüm kalp kaçakçık ve damarlar ile alakalı. Bizimki patolojik maalesef bebebgimin pulmoner kapak damarında daralma var ve kalpte delik aynı zamanda. Deliğin geçeceğini soyledi. Damardaki darlıkta da çok şükür ki gerileme oldu 3.4 ay sonra kontrol dedi ve diğer ay gideceğiz inşallah yine gerilemiştir. İnşallah masum üfürümdür sizinki de. Yaşamış bir anne olarak dualarima kattım sizi. Rabbim kötü haberler aldırıp sinamasin kimsiye evladiyla. Ben çok kötü zamanlar geçirdim. Ve şunu da eklemeliyim ki doktorlar bir hekim olarak en son aşamaları ve olabilecek şeyleri de söylüyor ve kötü düşündürüyor. Hiç ama hiç düşünmeyin. Çok geçmiş olsun. Gelmiş ve hemencik geçmiş olsun. Bebeğimin adı Aras sizde dualarınıza bebeğimi katarsanız çok sevinirim. Sağlıklı ve mutlu haberler duymanız dileğiyle..
Turuncgil adeninannesi06 benim oglumda da var 10 aylık doktor ses duydu kardiyolojiye yonlendirdi orda da doktor parlaklik var ama 2 bebekten 1 inde bu oluyor normal dedi bir sorun degil dedi. Sadece hasta olunca nefesi daha sert duyulur dedi onun dışında bisey olmazmis. Sende kardiyolojiye git bence biran once
Kubra0304 Benim bebeğimde de 5 aylıkken duyuldu, 2/6 oranı dedi üfürüm için doktorlar, 6 ay sonraya kontrol verildi, kapanmazsa anjiyo olacakmış, çok üzüldük duyunca. İnşallaha kapanmıştır veya kapanacaktır, kontrolümüz Haziranda.
karadenizl adeninannesi06 büyük oğlumda vardı 6.ayına kadar geçiyo çoğunlukla bizimki geçti çok şükür
Sinemeyra adeninannesi06 arkadaşımın kızıda 2 aylıkken dediler 4 aylıkken gitti tekrar sorun çıkmadı düzeliyo dediler çok görülen bişey demişler kendi düzeliyomuş