Bizimde çocuk doktorumuz duymuştu aynı gün çocuk kardiyolojiye götürdük o an ki kan akışından dolayı yalancı üfürüm olduğunu söyledi kardiyolog. Olsa bile korkulacak bir şey değil mavi gözlü olmak gibi bir şey öyle düşünün demişti bize ama mutlaka kardiyolojiye gösterin