taa ipekk05 bilmiyorum o an hemen doktora gttk böbrek doktorumuzda yanımızdaydı bakarken iyi dediler bize
Tugba8080 bircn1 merhaba hangi damarda darlık vardı acaba benim oğlum da da var durumu nasıl şuan anlatır mısınız
Elifelifelif adeninannesi06 bizde vardı , 1 yaşında çocuk kardiyolojiye tekrar muayene olduk ve kapanmıştı. Genellikle kapanıyormuş.
sevgicet naynini Merhaba benim oğlumda perimembranöz 2 aylık 3,9mm . Siz nasıl bir tedavi gördünüz. Bilgi verir misiniz. Şuan durumu iyidir inşallah