marsiyen Ne kadar baştan kessende bu konuyu, her zaman gündeme gelecek bir konu aileler maalesef ki. Erzurum’dan sonra tamamen mi Konya’da kalacaksınız. Ailesi belki bunu istemiyordur canım. İkinci şarktan sonra olağanüstü birşey olmazsa gittiğin yerde emekli oluyorsun diye biliyorum