egeemm Eşim, ailesi ile çok arada kalıyor. Ben ailesine ısınamadım onlar beni kabul etmedi. Eşim de benim alttan almam gerektiğini, benim o aileye girdiğimi, uyum sağlamam gerektiğini söylüyor ama onun ailesi, gencecik aniden vefat eden babamın cenazesine bile gelmediler. Bende ipler tamamen koptu. Yani ya batacağız ya çıkacağız bu tercih döneminden. Hayırlısı olsun diyelim. Ben iki seçenek için de hazırım.