Deletedmom104 Ve aramıza hoş geldin kuzum😊Bizim de 2,5 aylıkken inanılmaz salya başlamıştı ve eli ağzındaydı hatta hir ara elini emmeye başlamıştı,diş incilerimiz vardı,normal yani.Işin kotu tarafi 5 gün sonra 7. Ay bitecek artarak devam etti şikayetler hala diş yok görünürde 😬