Deletedmom104 omdoga O huzursuz oldukça benim canım sıkılıyor, benlik bir problem değil ama bir şey yapamamak üzüyor beni o ağladıkça ben üzülüyorum 🥲
Deletedmom104 CmreKSidar O zaman iyi bari çünkü erken diş çıkarmayı arattım netten öyle üstün körü hastalıkla alakalı bir şey okudum, bunlar sevindirdi 🥹
CmreKSidar Deletedmom104 internete cok bakma sen yine orası sağlam adamı mezara koyar. Biraz daha büyüyünce daha rahat oluyorsun bende ilk doğduğu zamanlar hemen acile koşardım 🥰
MadamMommy Deletedmom104 Biliyorum kuzum kayinvalidemden en çok duyduğum söz de bu kadar olur yani anlaminda sey yaptim(Allah kimseye yaptigi espriyi aciklatma geregi vermesin ay:))siz de moruğum diye hepten ciddiye aldiniz ya beni aşk olsun 😂
Deletedmom104 MadamMommy Aiy öyle mi o zaman kpss çözemediklerimi size atabilir miyim çuk mutlu oldum şu an 🫠
MadamMommy Deletedmom104 Çok sevinirim özelden atabilirsin.Ben de aylardır soru çözmüyorum,bana da iyi gelir 🌺
elifminamom Deletedmom104 beyaz gürültü açıyor musun bana o aylarda çok iyi geliyordu hala uyutuyorum onunla😂
Momyofthesun Deletedmom104 hemen çıkarmaz dişse bile. Ama büyük ihtimalle bebeğin atak döneminde 2. Ayda çok zorlu geçmişti bizim de. Büyüme atakları çetin oluyor hazırlıklı ol😁 benim kızımında eli hep ağzındaydı hep salya akardı dişini 8. Ayda çıkardı
Deletedmom104 Momyofthesun Bu atak zımbırtısı ne zaman bitiyor acabası 🥴. Hem atak hem damak huysuzluğu… Beni gelip alsınlar burda valla Bi daha böyle bir b*k yemeyeceğim alsmakskka