nehirsude0 Deletedmom104 1 hafta falan sürdü alisti eline dış kasiyici verdim şimdide ek gıdaya geçtik diye süzgeç emzik veriyorum çok işe yariyor calpolde veriyordum aşırı huzursuz olduğunda rahatlatıyor uyuyordu
Deletedmom104 DrkAyz Olabilir aslında bunuda düşündüm ama uyutmaya çalıştığım an çığlık atarak ağlıyor. Kucakta, beşikte, ana kucağında, memede, ayakta bile denedim ama bana mısın demiyor 🥲. Birde salya kafamı karıştırdı
Aslicamm Deletedmom104 benim oğlumda da 3 aylıkken filan başlamıştı o belirtiler hatta doktor bakıp erken diş çıkaracak gibi gorunuyo demişti ama ilk dişini yaşında çıkardı baaya geç
NagihanKaya Deletedmom104 selamlar,sizi o kadar iyi anlıyorum ki bizim de salya,huzursuzluk,diş kaşıma dönemimiz 2.5 aylıkken basladı sizin ki gibi suan 7 aylığız ha geldi ha gelicek diye bekliyorum halen ortalıkta birşey yok😄ama hem oral dönemde oldugu icin elleri agızındadır hemde doktorum 3-4 ay önceden dis belirtilerinin başladığını söylemisti o yüzden olabilir doktoronuza danışıp rahatlatmak icin tetagil kullanilirsiniz bizi çok rahatlatıyor damaklarına masaj yapınca🌸
SetenayCo Deletedmom104 Ara ara artıp ara ara azaldı. O kadar normal annesi ya. Parmağa takılan diş kaşıyıcılar var, takın parmağınıza miniğin damarlarını kaşıyın, rahatlar ❤️
Deletedmom104 SetenayCo Huzursuzluğu beni üzüyor sadece, benlik hiç bir sıkıntı yok ölene kadar dayanabilirim buna ama onu böyle görmek üzüyor beni 🥲 Hemen alacağım, teşekkürler 💘.
Sadeturkkahvesi Deletedmom104 atakta olabilirmi? Bide dişi kaşınıyor olabilir evet ama hemen çıkmıyor zaten baya sürüyo o kaşıntı
Deletedmom104 Sadeturkkahvesi Atakta zaten. Ama 2 gündür salya ve damak kaşınması eklendi. Dişten şüphelendim ki zaten hazırlıkmış büyük ihtimalle, hemen gelmiyormuş 😌
Deletedmom104 -_Esra_- Aldmakdmals hoşgeldin aşkom var mı seninde bir tahminin belkide evlenmek istiyordur ondan bu huzursuzluğu akdkakksa