Duru1235 benim kızım da 20 aylık olduğunda cümle kurmaya başladı çok iyi komut alırdı ama tam konuşması 2 yaşı buldu her çocuk farklı 3 yaşında hepsi aynı seviyede oluyorlar şimdi 2,5 yaşında olacak kızım evin tam adresinden babasının telefonuna kadar herşeyi söylüyor bir de siz anlamıyorsunuz ama şu an her söylediğinizi kaydediyor konuşmaya başlayınca hepsini size söyleyecek siz de şaşıracaksınız 😊🥰