Duru1235 allah razı olsun. Gerçekten içimi rahatlattınız. 19,5 aylık oldu kızım ama hala tık yok diye içim içimi yiyorken, yaşanan tecrübelere başvurmak için açtığımda gördüm cevabınızı. Otizm şüphesinden kurtuldum ben çok şükür, artık gösteriyor neyi sorsak ama konuşmak için hiç kasmıyor kendini.
kurbağa demeye çalışıyor sadece 😂 anneyi geçtim babadan önce kurbağa demeye çalışması da bizimle dalga geçiyor gibi di mi 😀
zamana bırakmak en güzeli, rabbim ne gönderecekse zaten sabrıyla veriyor da.. çok şükür bi sıkıntı olmadığına inanıyorum artık. 🙏🏻
Size de evladınızla mutlu bi yaşam diliyorum,sağlıcakla kalın.