Göz teması kuruyor mu sizinle? Ya da sarıldığınızda itiyor mu sizi sarılıyor mu? Benim kızım da 9 aylık olacak şu an sadece anni ya da anne diyor ama çoğu zaman bilinçsiz. Bazen sesleniyorum bakmıyor, çünkü yaramazlığa konsantre olmuş durumda 😂 bir de iki ismi olduğu için ailemizde büyükler zeynep diyor ben Farah diyorum, ismine adapte olamadığını düşünüyorum. Göz temasına dikkat edin, gel dediğinizde geliyor mu ona dikkat edin, anne babayı tanıyor mu bunlara bakın. Bazı bebekler geç konuşuyor çünkü, benim kuzenim 4 yaşında anlaşılır konuşmaya başladı, şimdi de susmuyor 😂