elifminamom şöyle büyük oğlumun ve en küçüğü kızımın tüm aşıları yapıldı. Ortanca oğlumun 2 aylık aşıdan sonra reaksiyon gösterdi ( büyük ihtimalle bayat aşı yapılmıştı) ve çocuğum 3 gün hastanede yattı. Sonra Hematoloji ye yönlendirildik, bazı değerlerimiz dipteydi, çocuğumu yoğun bakıma aldılar 8 gün , sonra bize Amerika Dan bir ilaç getirttiler. Baya pahalıydı 9 sene öncesi. Yani şimdiden 50 binine eş değer diyebilirim. Sonrası baya doktor gezdik ve doktorlar aşı yaptırmamızı tavsi etti. Aşı reaksiyon gösterdiğinde tekrar gösterme oranı yüksek oluyormuş. Çocuğumu baya gözetim altında tuttular, aylık kan verirdik, 3 ay 6 ay a düştü. Hala daha senede bir kan veririz. Oğlum hem kızamık hem kızamıkçık hemde su çiçeğini aşısız hastane ortamında gözetimle atlattı. En ufak ateşte hastanedeydik. Çok şükür şuna çok sağlıklı. Sadece hatamız dikkatsiz davrandık. Aşı tarihlerine bakmamak, elektrik kesilmesi birkaç saat bile baya etkiliyormuş onlara dikkat etmemek oldu. Bunu yaşadım ama kızımda tek tek kutulara tarihlere baktım öyle vurdurdum.