Valla bu konu kafama bi aralar dehşet takılmıştı Bu işin ehli Sağlık sektöründe ki ve Dini bütün Gerçekten İslami konuda üstün bilgili insanlarla görüştüm bir tanesi bile aşı yaptırma demedi Şu an biz İşin ehli insanlara bakarız ve devlet başkanının ne dediğine (sağlık bakanı ,cumhurbaskani, doktorlar gibi
…) sonra üstümuze düşen neyse yaparız ha eğer bi problem varsa bu vebal onlaradir dedi. Ama sağdan soldan sosyal medya arastirmasiyla çocuğunuzu tehlikeye atmayin o insanlar bin tane kitap yalayıp yutmuş bizimkiler iki bilgi okuyunca kendini profesör sanıyor. Her anne elbette ki çocuğu için en iyisini düşünür ama çocuğa bisey oldu mu da koştur kostur o bilgisini elestirdigimiz doktorlara kosmuyor muyuz?? eee o zmn neden onların muhakkak yaptirin dediği şeyi yaptirmiyoruz Şahsen benim bilgisine ilmine sonsuz guvendigim hocayla konuşunca içim ferahlamisti bi problem varsa bile bu vebal onlaradir ama kafamza göre davranirsak bu bütün vebali üstümüze almaktır ve ilerde aşı olmadığı için bu çocuk bu halde dense kim kendini affedebilir ki şahsen ben böyle bi yükü sırtıma almazdim