Annelerimizin zamanındaki çocuk yetiştirme tarzına laf ediliyor ama onlar çoğu aşılarımızı yaptırmış. Biz 5 kardeşiz en büyüğü benim 1995 doğumluyum annem ben ve diğer kardeşlerimin hiçbir aşısını eksik bırakmamış hepsini yaptırmış. Kendisi okula dahi gitmedi ama yapılmazsa sonuçlarının kötü olabileceğini biliyormuş en azından. Şimdiki çoğu kadın eğitim görmesine rağmen bazıları aşıya öcü gibi bakıyor. Şimdi bunları dedim diye duyar kasanlar olur ama hiç umrumda değil.