Ah bu duyguyu o kadar ıyı bıkıyorum ki stres yapmamak elde değil bızımde hersey normaldı ama olmuyordu 3 yıl uğraştık. En son aşılama yaptırdık çok şükür tek seferde tuttu oğlum 1.5 yaşında Allahım ınsallah en kısa zamanda sıze de bı evlat nasıp eder