KartalDamla Ben de yeni evlendiğimde çok kafama takıyordum Üstelik 29,5 yaşındaydım zaten.korunmadigim halde olmuyordu. Bir gün bir arkadaşım anlattı vazgeçtiğim zaman da oldu diye ben de artık dedim ki bıraktım Rabbıme.😊 sonra kısa zaman içinde öğrendim ki hamileyim şimdi 2 yaşında.