KartalDamla rahim filminden üç ay sonra klomen+iğne tedavisine başladık olmadı tutmadı. Aşılamaya başlayacaksınız klomen ve iğneden sonuç alamadık dedi devletteki doktor. hemen özele gitmeyin devleti deneyin dedi sebepsiz infertilite dedi. Bizi sevk etti. Mayıs ayında rahim filmi çektirdim. Taa aralıkta hamile kaldım. Benim için mucize oldu çünkü artık doğal yoldan hamile kalamıyordum Umutlarım tükenmişti. Tam tedaviye başlayacağımız ay ben hamile kaldım.