Aybirkorunbe aşılar ve igne dedim. Dogar doğmaz el kadar yavrularimiza iğneyi batırıp tüp tüp kan alıyorlar aşı vurduruyoruz ya. Sonucta o da igne ve acıtıyor canını değil mi. İyiligi icin kan veriyoruz vs. Bunlar iyiligi icin yapılıyor da canilik olmuyor. Ama hacamat vahset. Ve evet sahih hadis olduğunu bilsem peygamber efendimizin sunneti diyerekten vardir bunda hayir diye kolumu da keserim. Çünkü 1400 yil evvel söylediği hersey su an gunumuzde tıbbi ilimle de kanitlanmis. Zeytin hurma tek sayi yiyin tek sayı şifa cift sayi fayda vermez demisler ve drlar gercekten de çift sayi hurma yenildiğinde vücuda sekeri arttirdigini tek sayı yenildiğinde de vucuda fayda verdigini şekeri dengeledigini söylüyor. Ya da ayakta işemenin cok cirkin ve hastalik getiren bir davranış oldugunu söylemiş. 1400 yıl evvel. Su anda doktorlar ayakta tuvaletini yapan erkegin tuvaletini tam boşaltamadigini ve orada idrar kaldığı icin prostat mesane kanserine sebebiyet verdiğini soyluyolar örnekler böyle cogalir gideeer.. Teslimiyet farklı bir boyut siz buna itimat etmiyo olabilirsiniz ama ben peygamberimin sünnetine teslim olmuşum. O yuzden boyle vahşice canice zivanalarinizi icinizde yaşayın. Çocuğunuzu da evinizde dogurun size de kesi atilmasin yavrunuz dogdugunda igne de vurmasinlar cunku cok buyuk bir vahset yapmis olursunuz evladiniza