saribez Elmsnghn o kadar güzel yazmışsınız ki ben yaptırmayı da düşünmedim yaptıran var mı diye sordum sonuçta peygamber efendimizin şifa bulduğu bir yöntem yorumlara şok oldum
Aybirkorunbe Elmsnghn Hanımefendi peygamber efendimizin zamanında değiliz o zaman modern tıp yoktu artık modern tıp var!
Elmsnghn Aybirkorunbe modern tıp ve peygamber efendimizin devri oyle mi… Durum vahim… Bu düşünce yapısı ile zaten sizinle anlaşmak öyle zor ki. Keske ama keske okusaydiniz da sozde ovundugunuz o MODERN TIP bunu ilim yokken 1400 yil önce nasıl bilmiş diye bilim insanlarinin dâhi hayret ettigini bilseydiniz… sadece tıp olarak değil genel astroloji meteoroloji kimya biyolojik genetik matematik vs vs tum bilimler adina bu lafım… Bunu yabancı bilim insanları dâhi kabul ediyorken sizin bu denli serzenişiniz akıl kârı değil. Hatta artik alternatif tıp birimi var hastanelerde ve derslerde de gosterilecek hale geldi biraz arastirma lutfen biraz 🤏
saribez Nrgngr evet arkadaşım da öyle söyledi bebeği hiç anlamamış ağlamamış bile ve faydasını görmüşler
gunes88 Allahim hacamata bu denli tepkiler saka gibi,iceriginde binbir turlu pislik bulunan asilari kosa kosa yaptırirsiniz ama hacamata gelince cahillik akar her yerinizden 😩 cühela takimi 🥲
saribez gunes88 aşıya da karşı değilim devlet ve özel olarak tüm aşılarımızı yaptırdık ama yorumlar şoookk
Elmsnghn gunes88 eğer biraz düşünüp mantık yurutseler bile doğru yolu bulabilirler… Mesela kan aldirdigimizda akan kan niye o kivamda degil neden aynı vücuttan iki farklı tur kan cikar hacamatın kanı ile digeri niye başka diye sorgulasalar bile dogru cevaba giderler ama maalesef ezber bi sistemde körkütük gidip birde alayci cahil tavra bürünüyolar.
Aybirkorunbe Elmsnghn Hanımefendi ben şu an daki bilime inanırım çok eski yıllar önce doğruluğu bile kesin olmamış durumlara inanmıyorum asıl sizin durumunuz vahim ki doğru mu değil mi emin bile değilken bunlara inanıp bir de el kadar bebeklerin üstün de uygulamaya kalkıyorsunuz her neyse uzatmayalım. İyi ki Türkiye de değilim de o alternatif tıp bölümü açılmış hastanelere gitmiyorum. Ben doğru bulmuyorum isteyen kabul eder isteyen etmez ben doğru bulmadığım bir duruma yorum yaptım sizin doğrunuz kendinize benim ki bana büyük bir birey istediğini yaptırabilir ama küçük bir bebeğe yapılmasına asla taraf olmayacağım
Blnmyndnklm saribez arkadaslar hemen saldirmissiniz ama bebege hacamat yapiliyor oyle kanlar icinde kalmiyor kuyruk sokumuna deri ustune hafifce kesik bi kac damla anca akiyor. Aşılarin yan etkileri icin de yi geliyormus vücuttaki agir metalleri temizliyor ve kucuck bebeklere cok fazla asi yaptiriyoruz(bende bebegime tum asilari yaptirdim karsi degilm) ama icinde civa gibi agir metallar var asilarda
Elmsnghn Aybirkorunbe ben size dünya kabul etmis diyorum siz diyorsunuz iyiki Türkiye’de degilim. Muhtemelen bu yüzden okuduklarimi anlayamiyorsunuz. Tüm dünya bilim insanlari hayret icinde 1400 yil evvel bilim yokken bu nasıl bilinirdi diyorlar bakin tüm dünya bilim insani diyorum. Hatta ve hatta japonya da araştırma yaparken bircok bilim insani hayret edip aralarindan bazıları iman etmis. Bilmiyorum anlatabiliyor muyum… İyi ki Türkiye de iyiki bu ülkeye ait bir kimya mühendisim ki bilim nedir en iyisini bilecek durumdayım. Unutmayin o hor gördüğünüz türk doktorlari yurt disinda bir cok nobel ödülü almis insanlar…
Aybirkorunbe Elmsnghn Her neyse tartışmayacağım hala siz de beni anlamamakta ısrar ediyorsunuz diyorum ki kim kabul ederse etsin ben etmiyorum ben doğru bulmuyorum anlıyor musunuz bunu yine diyorum büyük birey ne yaparsa yapsın küçük bir bebeğe yaptırmak benim için doğru değil isterseniz doktor olun isterseniz kimya mühendisi sizinle aynı görüşe inanmak zorunda değilim. Dünyanın kabul ettiği bir çok durum ve görüş var herkes inanacak olsa her şeye ohoo her neyse hanımefendi yine diyorum benim yorumum kişisel siz kendi bilgilerinizi uygulayın ben kendimin ki ni bir post açılıyorsa her türlü yorum gelecek sizler ile aynı düşünce de değilim tıp ki sizin benim ki ile aynı düşünce de olmadığınız gibi ama siz bana saygı duymuyorsunuz hala ispat ettirmeye çalışıyorsunuz
Aybirkorunbe Elmsnghn Dediğiniz gibi sünnet uygulamak farz değil sonuçta bir bebeğe yapılması ne olursa olsun doğru değil sünneti uygulamak isteyen kendine yaptırsın… hoşçakalın