saribez
Bebeğe deyince tepki vermeleri normal bebek hassas konu çünkü 🤭
Bence şu forumda ben dahil hepimiz yaptıralım iyi gelir pamuk gibi oluruz düşünsene herkesin kafası güzel postlar da neşe saçar ortada kaynana, eş,görümce, elti gibi sorunlar kalmaz 😁