Sedaaa55 hddd 2. Aydan itibaren gece boyu almıyorum kaka yapmadığı sürece. Ama gece doyurmak için kalktığımda atletini dokunarak kontrol ediyorum sızdırıp sızdırmadığını. Rahatsız olsa zaten durmaz
Serap-asel hddd ben altında çiş hiç bırakmıyorum pişik olmasın dıe öyle alıştı artık altı pis olsa huzursuz olur azda yapsa degıstırıyoruz suan gece yapmıyo sabah yapyo 5ay 9gunluk kızım 1,5 aydır felan gece çok çok nadır yapar genelde yapmıyor
123burcu Bende 10 aylık açmıyorum artık diye ihmal ediyorum diyordum. Daha küçüklerin açılmamasi sevindirdi
Aleyunll yirmiikikasim23 benim bebe mamasını içtikten sonra büyük tuvaletini yapar e haliyle uykusu da açılır sonra oyun ister büyük tuvaletini yapmasa bile bezi çiş dolu olursa mutlaka alırım almayanlar için de şaşırdım ben herkes alıyor sanıyordum
Aleyunll aysmer e yani pişik yapar koku yapar rahatsız olur bebek yazıktır ya tabi almıyorlarsa da kendileri bilir
Nikita Aleyunll ben prima kullanıyorum. 16 aylık olacak. Bir kere pişik olmadı. Gece zaten kaka yapmıyor. Çişi de sabaha karşı yapıyor. 3 aylıktan beri gece gündüz ayrımı yapabilsin diye bezini uyurken değiştirmiyorum. Ondan önce dörtte oyuncaklarla oynardık. Çözümü bu oldu. Ben de beş dk bekletmem bezini ama gece uykusu onun için daha faydalı. Prima ve bepanthol birlikte iyi iş çıkarıyorlar. Uyanınca da ilk kakadan sonra banyo yaparsa hiç pişik olmuyor.
Mnli hddd kaka yoksa ve bezi taşmadıysa değiştirmiyorum uykusu açılır çünkü sleepy kullanıyorum 6 aydır 1-2 kere belki taşmıştır
Tansukiz hddd valla 1,5 aylıkken falan bıraktım gece değişmeyi kaka varsa değişim yaptım yoksa hiç uykusunu bölmedim bir sıkıntı da yaşamadık
hellokitty8 Ben 3. aya kadar geceleride aldım ama sonrasında çok aşırı yapmadıysa rahatsız etmedim almadım
gunes0312 hddd bebeğim 2 aylık yeni başladım. Gece 12 1 e doğru derin uykuya geçiyor uyku öncesi değiştirip sabaha kadar açmıyorum şimdi. Önceleri uyandırdığım her saat yani 2 saat 3 saatte bir değiştirirdim
Kizcemmylove 3 ay 20 günlüğüz 1 haftadir değiştirmiyorum en son gece 12 de veya 1 de degistrimis oluyorum cunku sabah 7 8 e kadar duruyor pisik olmuyor aksi halde azicik dolmus oluyor üzülüyorum da pisik olursa diye ama uykusu cok guzel bolunsun istemiyorum
Ozge0505 2 aylıktan beri gece bez değişimi yapmıyorum. Oğlum ondan sonra asla uykuya dönemiyor. Bir yerde okumuştum gerçekten bu kadar doğru olduğunu yaşamadan göremezdim. Anneler biraz abartmış sanki yorumlarda :)
hddd Eylul301023 meme artı mama şeklinde besleniyor kızım gece yüzde 95 meme oluyor uyanmasa bile ben alıp emziriyorum uykusu çok dagilmiyor alt değişim olunca çok dağılıyor genel de de zor uyuyan bebek
Eylul301023 hddd anladım yani ben devam ediyorum hala dışarı tasmasin diye ıslaklık rahatsız eder sonuçta ama zor uyuyan bir bebekse bilemiyorum 😃