Aleyunll ben prima kullanıyorum. 16 aylık olacak. Bir kere pişik olmadı. Gece zaten kaka yapmıyor. Çişi de sabaha karşı yapıyor. 3 aylıktan beri gece gündüz ayrımı yapabilsin diye bezini uyurken değiştirmiyorum. Ondan önce dörtte oyuncaklarla oynardık. Çözümü bu oldu. Ben de beş dk bekletmem bezini ama gece uykusu onun için daha faydalı. Prima ve bepanthol birlikte iyi iş çıkarıyorlar. Uyanınca da ilk kakadan sonra banyo yaparsa hiç pişik olmuyor.