NezB38 2ogullu1anne 1000 de bize geldi bende her yeri yakıyorum bebektek dolayı 40-45 yanar bide havalar çok iyi olmasa nolur acaba 😑😓
kivircikannesi Minik-1 Merkezi ısıtma. Kapalı hiçbir yer yok. Tişört şort gezilecek kadar sıcak 750 ₺
Nova Minik-1 Oda termostatı kullanmanızı öneririm. Bizim ev en üst kat dubleks ona rağmen bu ay 950 tl geldi. Termostatı gündüzleri salonda 22 derecede, gece de bebek odasında 21,5 da tutuyorum bu şekilde geldi.
momykids 402 gelmişti en son. 3 petek yanıyor salon hariç diğerleri küçük kalorifer. Düşükte çalıstırıyorum. Dün hava güzeldi kapattım mesela duruma göre ayarlıyorum
ikitosbikannesi Minik-1 3 petek yanıyor 1553 gelmiş ne kadar fazla. Bazı arkadaşların 5 petek 900-1000 arası bu nasıl oluyor anlamadım
merve171214 Minik-1 7 petek 1 havlupan 3+1 ev hepsi yanıyor 45-50 arası gidip geliyoruz 1315 tl gelmiş bu ay 50den yukarı da çıktık bu ay çok soğuklarda
eda-1amine Minik-1 9 petek yani tüm evin heryeri yanıyor 1230 gelmiş 40 da hiç söndürmeden yakıyorum ne dusuruyirum ne yükseltiyorum Kasım 15 den beri yanıyor
Emine_elis Minik-1 4 petek geçen ay 1300 bu ay 1650 biizmde 40 45 fln soğukluğa göre yano ev güneş almyr pek kızım küçük 2 oda açmadım bile bnde bna mı çok geldi diyrdum
neolmusyaani Yanan petek sayısı arttıkça fatura da mı o kadar fazla geliyor ben hep ister hepsini aç ister tek petek yak değişen bisey olmuyor diye duyuyorum da
Usnac1995 Minik-1 Bana 770 geldi. Baya da iyi bence 4 petek yanıyor evin ısısını bilmiyorım ama üşütmüyor gayet sıcak
NeslihanBusra Minik-1 banyo ile beraber 5 petek yanıyor gündüz 35 de akşam 38 falan alıyorum 800 e yakın geldi
Defnegzm Minik-1 7 petek yanıyor yanmayan oda yok banyo dahi 40 45 derece arası yanıyor gece gündüz geçen ay 1700 gelmişti bu ay daha gelmedi
EzgiG Minik-1 kombiniz nerde mesela bizim balkonda olduğu için sürekli kombi çalışıyor bize de yüksek geliyor evin içi o kadar sıcak olmadığı halde
naznasel Minik-1 canım hep aynı ısıda olması lazım sürekli aç Kapat yaptığın için çok geliyor çünkü kapatıp ortamı soğutuyorsun sonra açıncada ısınana kadar enerji sarf ediyo fazladan doğalgaz Buda faturana yansıyo
Minik-1 naznasel bende öyle diyorum eşime 22 de kalsın diye o tutturmuş uyurken 20 ye alalım sabahta kalkınca direk 22 yapınca sürekli yanıyor
NezB38 2ogullu1anne benim bebeğimde 2 sıcağı sevmiyor ama alt katımizdakiler yakmıyor yerler buz gibi 😏