Minik-1 3 Petek 1.900 geldi . Aman şöyle düşününce de içinde Ocak var sıcak su var e güzel de ısınıyorum evde hala yaz gibi şort kısa kol geziyorum . Bi tüp ne kadar olmuş zaten veya soba olsa kömürün tonu ne kadar olmuş onun pisliğiyle uğraşmak da cabası. O 700 gelenler falan emin olun evde hırkayla duranlardır . Yoksaki bu kader uçurum olmaz arada .zaten ne kadar düşük ısıda yakarsan kombi sürekli çalışır evi o sıcaklıkta tutmak için yüksek ısıda yakın ev sıcaklığı hemen bozulmayacağı için sürekli çalışmaz . Zaten 2-3 ay bu kadar yüksek gelir şurda şubatı ortalıyoruz baksana bi dahaki ay falan bu kadar yüksek gelmez