2000 gelmiş bu ay geçen ay 1600 dü 5 Petek yanıyor ev 22 22,5 derece gece yatarken 20 ye düşürüyoruz . Bn anlamadım gitti niye bu kadar çok geliyor ya komşuya 700 gelmiş . En aza düşürmem için ne yapmam lazım acaba bide geçen küçük odanın petegi kapattım üşüdüm geri açtım ev yeni bina ama pek yalıtımı iyi degl sanırsam