Benim kızımda da var ne yazık ki doktor direk genetik bu dedi müstela kullanıyodum doktor aynen devam dedi kullanmadığım ürünü kalmadı diyebilirim ama hiç bir işe yaramadı bizde birisi bıodermaabc losyon sütünü önerdi aldım inanılmaz etki etti mustelayı gün içinde 6 defa sürüyordum yine kupkuruydu bunu 3 defa sürüyorum yeterli geliyo bizde misal yoğurt inanılmaz artırıyo yediklerine de dikkat etmeniz lazım ve vücudunu bol nemlendirmeniz 3 yaşından sonra çocuğu bebekte geçiyormuş inşallah bizlerde de geçer