Ayaztos benımde bebegımde ılk dogdugu zamanlarda boyle ısilik gibi olmustu hafif olusmustu doktor normal gecer dedi çok şükür geçti.
Bebeğiniz bu alerjıkte olabılır belkı kullandıgınız yumuşatıcı yada detarjan sabunuda alerjı yapabılır gerekırse onu degıstırırn.