deleted20517 Newmother07 Klostrofobim var malesef asansöre kapalı alanlara uçağa asla tek binemem boğuluyorum gibi oluyorum nefes alamıyorum,birde 4 yıldır başlayan yolda karşıdan karşıya geçmek asla ama asla tek başıma gecemem krize giriyorum resmen
Ruzgarperisi Newmother07 yok deniize giriyorum .sadece duşta geliyor o hiss. Denizde boğulmak dediysemde yani boğulma korkusu oluyor .dalgalar çok yüksek olursa.ben suyun altında kalırsam eyer 🙂
[silindi] Sarahh kuzum benimde tripofobim var ama sanki çok ileri düzeyde değil benimki kötü bişey ya..Aklıma geldikce midem kalkıyor öğürmek istiyorum
Duygusaljelibon_ Newmother07 klima borusunun orda hafif delik kalmış yarasalar da oraya tünemiş ayyy geceleri sesi geliyordu delikten sonra eşim kapadı orayı şimdi rahatım dkkdkdkd
Newmother07 Duygusaljelibon_ küçükken de bizim evin içine kedi düşmüştü aklıma o geldi wjwjdjq geçmiş olsun bir daha gelemezler
morlu_baby Newmother07 yüksekten , gece evde tek kalmaktan ,gece ıssız sesiz bir yerde tek başıma yürümekten, denizden, örümcek ve yılandan korkuyorum
Birprensannesi____ Newmother07 "🕸️"kendisini koymaya cesaret edemedim umarım anladınız ve su deniz okyanus ve sesleri 😢 Ve 👻 korkusu var evet karanlık beni de ürkütüyor 😢
Acemimother NeclaLeylaCeydaOhnealaneala ölü diri farketmez 5 metre yakınına yaklaşamam konuşunca bile tüylerim diken diken oldu tüm böcekler , hamam böceği özellikle yılann
mikiail Hamamböceklerı var ya allahhhımmmm onların adı bıle benı cıldırtıyor. Aşırı korkuyorum bıde deprem eklendı durup durup kurguluyorum
happymomk Newmother07 eşim gececi olduğu hafta kaynanam gelip kalıyor bi odada beraber kalıyoruz düşün artık ne kadar korktuğumu 😂😂