Newmother07 çok fena örümcek fobim var gider her yerde de beni bulur 🤣 suyu pek sevmem bu yüzden yüzme öğrenmeyi hiç tercih etmedim genelde kıyılarda takilirim🤣 en son 1 ay önce eminonunden kadıköye dönerken hafif bi fırtınaya yakalandik kac ayetel kursi okudum hatirlamiyirum baticaz diye dusundum😅 bunun disinda birini kusarken gorursem otomatik midem bulanır buda benim için ciddi bir fobidir😅 bu arada eskiden gece lambası yanmadan uyuyamazdım ve kapı illa açık olcakti sonra bıraktım o huyu çok şükür 😅