dygefe off benim de kedi fobim var yolda görünce aynı taraftaysak ben karsi tarafa geçerim bana yaklaşan bi kedi olursa kaçarım. yemek yedigim mekanda kedi varsa ayaklarim hep tetikte olur kaldirabilmek icin ve hic rahat yemek yiyemem cok zor bir sey ve kimse anlamiyor kedi sana ne yapacak diyorlar kedinin bana zarar vermesinden degil ama korkuyorum işte sebebi yok ve bunu aşamıyorum. kedi fobim oldugunu bildikleri halde amcamlarda kuzenlerim yanıma kedi saldı ben çığlık çığlığa kaldım evcil kedi üzerime cikmaya calisti ay o gunu unutamıyorum cok aglamistim