Berfboz bebeğim 6 aylık oldu artık , gerçekten psikolojik açıdan yıpratıcı zor bir süreç oldu benim için hala takipteyiz yani kakanın görsellerini hep fotoğrafladım bana çok görünen kan noktacıkları doktoru hiç tedirgin etmedi çünkü bunun 10 15 katı kan olduğu durumlar bile olmuş yani bu tarz hastalar bile düzelmiş gelişiminde bir sorun görülmemiş ben şu an süt ürünlerini açtım ve aynıyız diyet yaptığım dönemle kaka açısından , yine her kakayı eşeliyorum anormal bir durumda mail ile haberleşiyorum , ben de öyle düşünüyordum ama o huzursuzluk dönemi hep başka sebeplerdenmiş alerjiye bağlamıştım hep şu an o ilk 3 aydaki huzursuzluk ları görmüyorum hiç hani özellikle sordum kıvranması ya da acı çekmesi gibi bir durum var mı bu kandan kaynaklı diye hayır cevabını aldım , siz de takip edin bebeğinizin tüm belirtilerini ona göre yönetin süreci mesela kızarıklık olduğunu düşünüyordum ilk zamanlar ama günlerdir bakıyorum herhangi bir kızarıklık atopik durum gözlemlemedim inşallah daha da iyi olur herşey hepimiz için🙏