pnrpnr_ Çokkk çokkk teşekkür ederimm :) ben güncel durum bildireyim bu arada diyet yaparken sürekli kan gören ben herşeyi yemeye başlayınca nasıl hiç kan görmüyorum inanın çok şaşırıyorum okumuşsunzdur ben artık herşeye alerjisi var diye düşünür olmuştum neyi çıkarsam diyetimden kan mukus devam ediyordu herşeyi tekrar yemeye başladım kaka düzeldi baya gözlemliyorum eskiden alerjiye bağladığım herşey meğer alerjiden değilmiş zaten düzeleceği varmış cildindeki kızarıklıklardan tutun ağlamasına uykuya dalamamasına kadar ama tabi şunu unutmayalım her beneğin durumu farklı olabilir , kaka full kan ise yani kan miktarı çok önemli elbette diyet önerildiğinde yapılmalı veya egzamalar ishal durumu çok fazla ise diyet öneriliyorsa Dr tarafından dinlenmeli bence , 3 aylıkken yazıyor olsam belki herşeyi alerjiye bağlayacaktım ama şu da bir gerçek ki bebeğim 6 aylık zaten sindirim sistemi olarak da hazır hale gelmiş birçok şey düzelmiş oluyor , belki benim de diyeti kesmem ile denk geldi bilmiyorum ama çok mutluyum tümm bebekler şifaya kavuşsun anneler de tabi çünkü en çok yıpranan bizler oluyoruz bugünleri göreceğimi hiç düşünmüyordum o beslenme şeklinden sonra ama çok şükür düzeliyor 🙏 herkesin mutlu hikayesi olacak o yemediğimiz günler unutulacak herşey bebişlerimiz için ♥️ kilo alımı bizim de azdı bir ara alt sınır diyordu hep Dr ön süt arka süt olayına çok takıldım o yüzden almıyor diyordum inanın kafa rahat olunca takmayınca bebek de toparlıyor şimdi çok kilolu değiliz biz de olması gerekene yakın gibiyiz işte 😊