153s34 evetttt ve bütün yaşadıklarımı yazdım bakın diyeti bıraktım herşey aynı :) ben de osman gönülalı dinliyorum çok , he benim etrafımda yakın arkadaşımın bebeğinde süt alerjisi şüphesi vardı ki o sadece 1 ay diyet yaptı mamaya geçti , önümdeki tek örnek o olduğu için bir de bebeğe yeni adapte olma dönemindeydim akıl edemedim benim hatam 2 aylıkken gastroya gitmemek oldu belki aylarca aç kalmayacaktım artık bana etrafımdakiler açıyordu :/ herkesi öyle yönlendiriyorum artık yani içimde kalan herşeyi gönül rahatlığıyla yiyorum kan yok mu var mukus da ama bu zamanla düzelecek eminim , kanın bebeğe hiçbir zararı yokmuş kafamda neler kuruyordum ben de .. Yapılan çalışmalar sonucu diyeti önermemelerindeki en büyük etken de annenin psikolojisinin bozulması ve beslenme bozukluğuyla sütünün azalması çok şükür bunu yaşamadım ama psikolojik olarak bittim herkese duyurabilsem keşke bu yaşadıklarımı doktorum Medipol mega üniversitesi hastanesinde Gökhan Baysoy , mutlaka gitmenizi öneririm