Merhabalar , aylardır diyet yapıyorum 5 ay oldu neredeyse bizim de süt alerjisi diye başladı tahin susam (aynı tür bunlar zaten ) kuruyemişler hatta kendimce kakao da şüpheliydi , bunlar eklenerek arttı ve çocuk alerji ile çocuk gastroya yönlendirdi Dr umuz , ben kendim de hemşireyim ilk kanlı kakada diyete başladım zaten , iki gün önce gastroya gittik ( malesef daha yeni ! ) duyduklarım karşısında ağlayacaktım dr yapılan çalışmalar artık diyeti önermiyor dedi eve git istersen Nutella ye dedi şok oldum aylardır hiçbirşey yemedim o kadar sıkı yaptım ki diyeti hiç kaçak yoktu yulafla beslendim at gibi. İnanamadım , ki kakası diyete rağmen hala kanlıydı diyeti bıraktım aynı kaka. Yani diyet yapmadan da düzeliyormuş kakada kan görmek sizi endişelendirmesin o kan bağırsapın sonunda egzama tarzı birşeyden geliyormuş ben fizyolojisini tam olarak bilmediğim için korkuyor üzülüyordum ve karın ağrıısı yok bebekte kilo alamama gibi şeyler düşünüyordum ama süt alerjisinin bebeğin gelişimine hiçbir zararı yokmuş o kan da ona zarar vermiyormuş , bunları duymak beni çok rahatlattı hatta bugün kakada kan görmedim ilk kez büyük ihtimalle yarın görürüm ama takılmıyorum ben Medipol mega çocuk gastroya gittim alerjiye gitmedim zaten bu proktokolit diye birşey , düzelecek inşallah daha da size de bilgi vermek istedim Yine de mutlaka gastroenterolojiye gitmenizi öneririm zaten alerji testleri bir anlam ifade etmiyor şu aşamada.