iremnurcuhadar çok geçmiş olsun. Biz haftaya 2 aylık olucaz Allah izin verirse bizde de anne sütü sarılığı var. Doğduktan 2 gün sonra başladı küvezde kaldı ama geçmedi. Tahililer yapıldı enfeksiyon falan çıkmadı. Doktor kilo alımı iyi olduğunu söyledi emzirmeye devam et dedi. Şuna sadece anne sütü alıyor sarılık ne zaman geçer bilmiyorum. Yüzünde hafif kaldı göz içi hala sarı