Benim bebeğim altibucuk aylık uzun süre sarılığa bizde yakalandık üç ay sürdü gözleri nasıl sariydi her doktora gittiğimizde kanı yüksek çıkıyordu ilk çocuktu çok üzülüyordum ama geçti Rabbimin izniyle seninkide gecicek üzülme o yüzden kendiliğinden geçiyor bol bol.emzir hicde korkma inşallah geçecek sevgiyle kalın.