Merhabalar, 13 gün önce 36+4 de sezaryen doğum yaptım. 5. Gün kontrolde sarılık 17,2 çıktı ışın tedavisi gördük 6 ya düştü çıktık. Bugün tekrar 17,5 çıkmış ama sarı rengi yok emiyor uyku hali yok tekrar Işın tedavisi verdi doktor hastaneye yatırdı. Bu durumu yaşayan var mı ilk bebeğim çok endişeleyim tecrübelerinize ihtiyacım var