cinarasilay bende bu konuda çok kafa karışıklığı yaşıyorum. Oğlum yakın zamanda koyu yeşil ishali oldu ateş vs yoktu sadece ishal 2 gün sürdü 5 buçuk yaşında ve rota aşıları tam. Dr danıştık bi test vs yapılmadı rota dedi. Ardından kızım ishal oldu biraz huzursuzluk vardı başka birşey yoktu bol bol emzirdim. Dr kıza da çok yüksek ihtimal geçtiğini ama kolay atlatmış olduğunu söyledi rota yaptırmaya gerek yok zaten bağışıklandı bu şekilde bir de rotayı çok büyütmeyin beslenmeye dikkat ettiğin sürece hiç bişey olmaz dedi. Bende şüpheye düştüm şimdi yaptırmayın gerek yok dedi🙄 vaktimizde bitiyor şuan 3,7günlük